2020 - MEGÉRETTÜNK A VÁLTOZÁSRA?


Már átértünk a nehezén.

Ez a bejegyzés nem a megszokott ,,egy témát vesézzük ki" bejegyzés lesz.

A tudatosság ahogy emelkedik az emberiségben bolygó szinten, úgy a magyarokban is.
Ahogy egy ősi jóslat szerint: a magyarok emelik fel a porból először a fejüket, és viszik ÚJRA körbe a fényt/tüzet a világban.
Ez a fény értelemszerűen a tudást jelképezi. Ha jól emlékszek, akkor a ,,tűz" szót használták, de igazából a lényeg EGY.
https://aranykorraebreszto.com/magyarnak/168-a-megtalalt-hianyzo-lancszem-amit-az-osi-profeciak-hunapku-nak-hivnak-2.html )
https://avilagtitkai.com/articles/view/osi-maja-profecia-a-magyarokrol-a-majak-ugy-tartottak-hogy-a-magusok-kasztjat-ugy-hivjak-hogy-magar ) - tudom, hogy avilagtitkai.com nem túl megbízható általában, de olvastam már eléggé érdekes dolgokat, amit máshol nem... az ördög is 9x igazat mond és tizedszer hazudik...
https://kerekegeszember.hu/magyarsag/mit-jovendolnek-magyarorszagnak-az-osi-szent-iratok-profeciak-joslatok/ )

A maja naptár 2012-ben fejeződött, és sokan félreértelmezték:
Az gondolták világ vége lesz. Hát, lett is, csak nem úgy, ahogy azt remélték vagy várták.
Világkorszak vége az lett, bizonyosan. Méghozzá a Vaskoré. Ahol az erőszak és az elnyomás uralkodott, az volt a főszereplő a filmben.

Mi ennek most az utóhatását érezzük, utolsókat rúg a leszúrt patás.
Még próbálkoznak addig, míg életben vannak, de mivel nem ők a központi nép már (igen, a zsidók voltak eddig, a pusztítók, szemiták).
Honnét jött a szemita?
Noé (nő) egyik gyereke a 3 közül:
Sém
Sémita
Sem(m)ítő
S M T

Mássalhangzó írásnál a magánhangzó elhagyható, hogyha egyértelmű a szó... az évezredek alatt a TŐ, sok dologba ment át... minden nyelv a miénkből származik, csak attól függ milyen messzire esett az alma a fájától.

Mivel már nem a Semmítők vannak hatalmon, ezért az ő világuknak vége, ha így értelmezzük.

Az a nagy kérdés:
Megértünk arra a tudatosságra, amit 2020 hozott nekünk?

Én sokáig gondolkodtam, jómagam miért nem tudok tovább fejlőni ,,spirituálisan". Nagyjából 2-3 éve elértem azt a szintet, ahol egy hónappal ezelőtt voltam még. De megrekedtem.
Nézelődtem, keresgéltem. Én sem tudok mindent. Ha ezt állítanám, hazudnék. Aki pedig ezt állítja, hazudik, ebben nincs kétségem.
Így hát olvastam, néztem a videóit az előadóknak, mindenféle témában. Ők is útkeresők. Vannak nagyon jó meglátások, írások, könyvek...

Végül rájöttem mi volt a gond. Amire már több, mint 5 éve rátaláltam, csak elengedtem magam mellett, mert úgy gondoltam nem olyan fontos. Na nem-e.
A húsevés!

Elsikott a figyelmem felette, lehet akarva, vagy akaratlanul. De rájöttem utólag miért.
Mert így vagyunk nevelve. Ilyen pROgram fut a fejünkben... hogy tapossuk egymást, a környezetünket terrorizáljuk, használjuk ki, zárjuk be, zsákmányoljuk ki, lopjuk el, vegyük el, fosszuk ki, ne érezzünk megbánást.
Igen ám, lehet ezt csinálni, csak mi az ára?

Elsődlegesen az, hogy megáll a fejlődés egy szinten, ahogy én is tapasztaltam. Míg húst fogasztok, ami tele van a levágás miatt telefutott hugysavval, vérrel, fél-elem energiával, fájdalommal, akár haraggal is... és akkor csodálkozunk, hogy aggresszívek és depisek vagyunk?
Ennyi a megoldás.

Váltottam növényi étrendre életvitelszerűen.
https://www.facebook.com/groups/veganuar2020/ )
https://www.prove.hu )
Nem eszek se húst, se tejtermékeket, se nagyipari tojást.
A méz nem evéssel nem értek egyet. De ez másik történet...
Amúgy visszatekintve én már úgy születtem le, hogy jeleztek, hogy ,,ezt nem kéne ennem".
Laktózintoleráns vagyok. Azaz nem lesz különösebb bajom, ha állati tejet iszok, egyszerűen nem dolgozza fel a szervezetem, felfúj és ott rohadt a gyomromba a sok felesleges állati tej, pont úgy, ahogy napokig rohad bennünk a hús is. Ez a valóság.
Mindig kapunk jeleket. Mindig. Csak megtanított a rendszer és a társadalom sajnos nem figyelni a jelekre. Mert azt mondják az véletlen... minden addig véletlen, míg nem tudod az okát!

Mióta növényi étrenden élek nincs stressz, fáradtság, nem érzem leterheltnek a gyomrom, nem puffadok és a legjobb része: nem kellett meghalnia érte állatnak.
Kedves Olvasó, ha hiszel, ha nem a karmában, attól még hat rád. Az erőszakmentességgel táplálkozás során, ami meg rendszeres, gondoljunk bele mennyivel jobb környezetet tudunk kialakítani.

Úgy érzem 2020 az a vízválasztó, ahol kezdünk ébredni. Először majd mi. Lényegtelen, hogy igaz-e a jóslat. Miért mondom ezt?
Ha igaz, úgy lesz ahogy mondja. De ha elolvassuk és nem is létezik a jóslat valójában, akkor is valóra válik olybá, hogy olvastuk, így törekszünk, hogy beváltsuk a jóslatot.

100 éve volt Trianon. Tudom. Nincs lejárati ideje se ennek, se a jelenlegi Párizsi békediktátumnak.
De!
Nem tudom, hogy észrevettétek-e. Na, nem most kezdődött, de most kezd körvonalazódni...
Vasútvonalak:
Budapest-Kolozsvár
Budapest-Szabadka-Újvidék-Nándorfehérvár

Ki fektetne be vasútba, külhoni színházakba, kultúrális épületekbe, iskolákba, és mindenféle tovább dologba, hogyha ,,úgyis elvan veszve" az a terület?
Lehet, hogy lop a kormány, de nekem ez így érdekes összefüggés. - nem védem egyik pártot se. Amit tesznek azt teszik, és ezért felelni kell.

Pár héttel ezelőtt volt egy hír, hogy a horvát miniszterelnök meglátta, hogy Orbán mögött Nagy-Magyarországos térkép van egy konferencián.
( https://24.hu/kulfold/2019/12/18/orban-viktor-nagy-magyarorszag-horvatorszag-felhaborodas/ )
Orbánék megvették az Ina horvát benzinkút-láncot.
https://www.origo.hu/gazdasag/20110526-energiaipar-a-mol-tulajdonresz-visszaszerzese-horvatorszag-az-inat-felti.html )
Vettek kikötőt a Triesztben.
https://hu.euronews.com/2019/07/05/31-millio-euroert-vett-60-evre-kikotot-magyarorszag-triesztben )
Úgy gondoljátok továbbra is, hogy ez mind véletlen lenne? Így, egybe, egymás után mind?
Rengeteg ilyen hír van még.

Én tapasztalatból tudom mekkora pénzeket fektetnek a külhoni magyar felsőoktatásba, hogy maradjunk... és jól teszik.

Azt akarják azok az erők, akik elakarják venni a történelmünk, nyelvünk, természeti kincseink és persze földünket is a lábunk alól, hogy azt higyjük vesztettünk.

A kommunizmus 45 év alatt nem okozott annyi kárt nekünk, mint a liberalizmus 15-20 év alatt...
Mert amott legalább volt miért megmaradni. Most nem szorongat senki, mindenki mehet mindenhová... csak a pénz a fontos. Mindenki itthagy mindent, mert nyugaton jó!
Olyan jó, hogy a nyugatiak meg nálunk vesznek földeket. Abszurd, nem?

Emeljük fel végre a fejünket a sárból!
Mi vagyunk itt rendesen átverve. Amit nyugaton nyomnak, hogy az a jövő, azt mi 15 év múlva érjük el legelőbb, mire ők rájönnek, hogy az zsákutca, és elkezdik változtatni, addig mi odaértünk, mint ők 15 éve. És állandóan csak egy árnyat kergetünk. A szép téveszmét, hogy felzárkózhatunk a hanyatló nyugat szintjére... sosem akarnék olyan ,,fejlett" lenni, mint ők.
Megvolt mindenünk és elherdáltuk egy vágyálomra 1000 éve is.

Jó lenne most nem elrontani újból mindent.
Ahogy kimegy a fejekből ez a ,,magyar magyarnak a farkasa" mentalitás, máris jobb lesz.
Nézzünk rá a belőlünk kiszakított, de minket megszálló környező népekre.
Nulla történelemből, nulla kultúrából és nulla jogból vették el az országunk 2/3-át. Mert volt hozzá merszük és pofájuk. Mi meg elnézést kérünk ha 30 centinél közelebb kerülünk egymáshoz a mozgólépcsőn meg ha a szembejövő emberrel egyirányba lépünk ki?
Legyünk már kicsit tökösebbek, mint akkor, mikor a magyarok nyilaitól tartott az egész világ!

Személy szerint úgy érzem ez tényleg a változás előszele, és kezdetének mondható év.

Sajnos nem ,,hittem" sosem az asztrológiában. Ennek köze van ahhoz is, hogy a TV-ben rendszerszerűen lejáratnak mindent, ami valódi tudás spiri-ezó gúnynévvel, és bizniszt csinálnak belőle. Persze idővel rájöttem, hogy nem cigány jósnők délutáni szórakozása az asztrológia a TV2-n, hanem egy ősi tudás...
Nem vagyok benne jártas, de mostanság hallottam, hogy ,,jön a Vízöntő Kora!". Nekem felcsillant a szemem. Én magam is Vízöntő vagyok... tudom, nem ilyen egyszerű ez.
De úgy érzem ez sem véletlen.

Próbáljunk egységet építeni, közösséget, Jásdi Kiss Imre, Posta Imre, Szemző Gábor, Gréczy Gábor... szerintem mind erre törekednek. A végén a közösségek meg csak összekapcsolódnak.
Lehet máshogy mondják ugyan azt... de nem meg-oszt-ani akarnak.
Én nem prófétákat keresek, és nem is látom a fent felsoroltakban. Nagytudású embereket látok, akik közösen, a mag-uk módján emeleik, és kép-zik a magyart. Már aki érdekelt benne. Aki akarja!

Természetesen lesznek továbbra is csak egy adott témával foglalkozó bejegyzéseim.
Ezt azonban muszáj volt leírnom... mert aktuális.

Eljutottunk oda, hogy míg régebben - mondjuk egy vagy 2 éve - ha havi 1 új követője volt a MAG-men-TŐ oldalamnak, akkor lehet sokat mondtam. Nem akarom elszólni magam, de most akár napi többen is tetszikelitek a Facebook Oldalam ( https://www.facebook.com/MAGmenTO/ ).
Ez a felgyorsult érdeklődés alkotta meg ezt a bejegyzést. Úgy éreztem kell... mert a tudás nem az enyém, nekem is önzetlenül és ingyen adták!

Áldás

MAG-men-TŐ


Megjegyzések